Kipsarin palautekyselyn tulokset

IMG_3814
Kipsarin hallitus

Kipsarin hallitus kiittää saamastaan runsaasta palauteesta helmikuussa järjestettyyn asiakaskyseylyyn. Palautteesta nousi esiin teemoja, joihin hallitus on päättänyt puuttua. Näitä teemoja ovat mm. asiakaspalvelu, pitkät jonot, viihtyisyys Kipsarissa ja salaattipöydän monipuolisuus.

Kyselyn pohjalta olemme tehneet tulevaisuudelle kehittämissuunnitelmia sekä kehittäneet jo nykyisellään Kipsarin palveluita. Olemme tarttuneet jo muun muassa seuraaviin palautekyselyssä heränneisiin asioihin:

  • – Raastesalaattia on monipuolistettu
  • – Työntekijöitä on koulutettu asiakaspalvelun tiimoilta
  • – Kahvin kanssa on tarjolla myös soijamaitoa maksutta
  • – Syksyllä asiakkaat pääsevät nauttimaan uusista aikakauslehdistä ja lautapeleistä
  • – Syksyllä myös Nintendonurkka päivittyy seuraavalle levelille

Palautteessa toistuva teema pitkistä jonoista huomioidaan kesän remontissa ja pyrimme toteuttamaan jonottamista edistäviä muutoksia kesän aikana. Kyselyyn vastanneet kommentoivat paljon myös Kipsarin akustiikkaa – hallitus on tietoinen ongelmista, mutta toistaiseksi emme ole löytäneet toteuttamiskelpoisia ratkaisuja melun poistamiseksi.

Kipsari muuttaa aikanaan ARTSin mukana Otaniemeen. Asiakastyytyväisyyskysely on toteutettu Otaniemeen muuttoa silmällä pitäen, ja kerättyä informaatiota hyödynnetään myös uutta ravintolaa suunniteltaessa. Kannustamme asiakkaita ottamaan yhteyttä Kipsarin hallitukseen kaikissa Kipsariin liittyvissä asioissa ja  hyödyntämään Kipsarin galleriatilaa ja seiniä omiin näyttelyihin. Kipsarin hallitus suhtautuu myönteisesti myös opiskelijoiden itsejärjestämiin tapahtumiin Kipsarissa, näissä asioissa ottakaa yhteyttä TOKYOon: tokyo@tokyo.fi  

Kipsarin hallitus,
Ilmari Arnkil
Anna Merikari
Mikko Akkola

UutisetKommentit pois päältä artikkelissa Kipsarin palautekyselyn tulokset